Ana içeriğe atla

sahinbey+ilkokul+ve+liseleri

İLKÖĞRETİM SİTELERİ

  • • 100.Yıl İlköğretim Okulu
  • • 23 Nisan İlköğretim Okulu
  • • 24 Kasım İlköğretim Okulu
  • • 25 Aralık İlköğretim Okulu
  • • 30 Ağustos İlköğretim Okulu
  • • Adil Ceydeli İlköğretim Okulu
  • • Ahmet Çelebı İlköğretim Okulu
  • • Akpınar Köyü Nazlı Anne İlköğretim Okulu
  • • Akyol İlköğretim Okulu
  • • Aliye Ömer Battal İlköğretim Okulu
  • • Almalı İlköğretim Okulu
  • • Anneler İlköğretim Okulu
  • • Atatürk İlköğretim Okulu
  • • Ayşe-Mustafa Sevcan İlköğretim Okulu
  • • Bağlarbaşı İlköğretim Okulu
  • Bahattın Kayalı İlköğretim Okulu
  • • Barak İlköğretim Okulu
  • • Barbaros Hayrettin Paşa İlköğretim Okulu
  • • Bayramlı İlköğretim Okulu
  • Bekişli İlköğretim Okulu
  • • Belen İlköğretim Okulu
  • Beşkuyu İlköğretim Okulu
  • • Bostancık Sergen İlköğretim Okulu
  • Bozcaköy İlköğretim Okulu
  • • Budak İlköğretim Okulu
  • • Burç İlköğretim Okulu
  • Büyükşahinbey İlköğretim Okulu
  • • Can Alevli İlköğretim Okulu
  • Capalı İlköğretim Okulu
  • • Cebeler İlköğretim Okulu
  • • Celal Doğan İlköğretim Okulu
  • • Cevizli İlköğretim Okulu
  • • Çimenli İlköğretim Okulu
  • Çubukdiken İlköğretim Okulu
  • • Cumhuriyet İlköğretim Okulu
  • • Damlacık İlköğretim Okulu
  • • Dayı Ahmet Ağa İlköğretim Okulu
  • • Doğanca İlköğretim Okulu
  • • Dokur İlköğretim Okulu
  • • Dr.Cemİl Karslıgil İlköğretim Okulu
  • • Dr.Nilüfer Mustafa Özyurt İlköğretim Okulu
  • • Dr.Sadık Ahmet İlköğretim Okulu
  • • Dumlupınar İlköğretim Okulu
  • Durantaş İlköğretim Okulu
  • • Durdu Yetkın Şekerci İlköğretim Okulu
  • Düztepe İlköğretim Okulu
  • Ekinlı İlköğretim Okulu
  • • Emine Ulusoy İlköğretim Okulu
  • Ertuğrulgazi İlköğretim Okulu
  • • Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
  • • Gazi İlköğretim Okulu
  • • Gazi Mustafa Kemal İlköğretim Okulu
  • Geneyik İlköğretim Okulu
  • Gerciğin İlköğretim Okulu
  • Gülpınar İlköğretim Okulu
  • • Güzel Vadi İlköğretim okulu
  • • Hacı Firdevs Konukoğlu İlköğretim Ok.
  • Hacıköy İlköğretim Okulu
  • • Hanifi Şireci İlköğretim Okulu
  • • Hatice Büyükbeşe İlköğretim Okulu
  • • Hatice Karslıgil İlköğretim Okulu
  • • Haydar Aliyev İlköğretim Okulu
  • • Hayriye Osman Külekçi İlköğ.Okulu
  • • H.fehime Güleç İlköğretim Okulu
  • • Hoşgör İlköğretim Okulu
  • • Hürriyet İlköğretim Okulu
  • İnkilap İlköğretim Okulu
  • • İsmet İnönü İlköğretim Okulu
  • • İstiklal İlköğretim Okulu
  • • Kadriye Abdülmecit Özgözen İlköğ.Okulu
  • Kaleboynu İlköğretim Okulu
  • Kapcağız İlköğretim Okulu
  • Karaçomak İlköğretim Okulu
  • • Kazıklı İlköğretim Okulu
  • • Kazım Karabekir İlköğretim Okulu
  • Kerel İlköğretim Okulu
  • • Killik Hacıköprü İlköğretim Okulu
  • • Kocatepe İlköğretim Okulu
  • • Küçük Kızılhisar İlköğretim Okulu
  • • Kurtuluş İlköğretim Okulu
  • • Kürüm İlköğretim Okulu
  • • Latife Özmimar İlköğretim Okulu
  • • Mahmut Fehime Ersoy İlköğretim Okulu
  • • Mahmut Gülec İlköğretim Okulu
  • • Mareşal Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu
  • • Mehlika Alevli İlköğretim Okulu
  • • Mehmetçik İlköğretim Okulu
  • • Mehmet Erdemoğlu İlköğretim Okulu
  • • Mehmet Küçükparmak İlköğretim Okulu
  • • Mehmet Şahin Batmazoğlu İlköğretim Okulu
  • Muhacirosman İlköğretim Okulu
  • • Münire Kemal Kınoğlu İlköğretim Okulu
  • • Mustafa Marangoz İlköğretim Okulu
  • • Mustafa Necati İlköğretim Okulu
  • • Naciye Mehmet Gençten İlköğretim Okulu
  • • Nesrin Mehmet Abar İlköğretim Okulu
  • Nuripazarbaşı İlköğretim Okulu
  • • Nuriye Zekeriya Kına İlköğretim Okulu
  • • Org Kenan Evren İlköğretim Okulu
  • • Osmanlı İlköğretim Okulu
  • • Ozanlı İlköğretim Okulu
  • Özdemırbey İlköğretim Okulu
  • • Özel Erdem İlköğretim Okulu
  • • Özel Gaziantep Çağdaş Bilgi İlköğretim Okulu
  • • Özel Gaziantep Meltem İlköğretim Okulu
  • • Özel Güney Fırat İlköğretim Okulu
  • • Özel İdare İlköğretim Okulu
  • • Özel Ted Gaziantep İlköğretim Okulu
  • • Pakize Kemal Öğücü İlköğretim Okulu
  • Sahınbey İlköğretim Okulu
  • • Sakarya İlköğretim Okulu
  • Sarıbasak İlköğretim Okulu
  • • Sarıkaya İlköğretim Okulu
  • • Sarısalkım İlköğretim Okulu
  • Sarıt İlköğretim Okulu
  • • Şehit Adem Yavuz İlköğretim Okulu
  • • Şehit Cengiz Topel İlköğretim Okulu
  • • Şehit Kamil İlköğretim Okulu
  • • Şehit Karayılan İlköğretim Okulu
  • Serınce İlköğretim Okulu
  • • Sevinç Bahattin Teymur İlköğretim Okulu
  • Sırasögüt İlköğretim Okulu
  • Tıyeklı İlköğretim Okulu
  • Türktepe İlköğretim Okulu
  • • VALİ M.LÜTFULLAH BİLGİN İlköğretim OKULU
  • • Vehbi Dai İlköğretim Okulu
  • Yağdöver İlköğretim Okulu
  • • Yavuzlar İlköğretim Okulu
  • • Yaycı İlköğretim Okulu
  • • Yaylacık İlköğretim Okulu
  • • Yeşilkent İlköğretim Okulu
  • Yığmatepe İlköğretim Okulu
  • Yoğuntaş İlköğretim Okulu
  • • Yunus Emre İlköğretim Okulu
  • Zeytinlı İlköğretim Okulu

    LİSE
    SİTELERİ

    • • 19 Mayıs Lisesi
    • • Atatürk Lisesi
    • Binbasi Dündar Taser Saglik Meslek Lisesi
    • • Cumhuriyet Lisesi
    • • Emine Konukoğlu Lisesi
    • • Gaziantep Lisesi
    • • Gaziantep Ticaret Odası Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi
    • • Gönül Polat Haksal Ticaret Meslek Lisesi
    • • H.Muzaffer Bakbak KTL,AKML ve KML.
    • • İ.M.K.B. Anadolu Lisesi
    • • İnci Konukoğlu Lisesi
    • • Mehmet Uygun Lisesi
    • • M.Gürbüz Necat Bayel Anadolu Lisesi
    • • Milli Eğitim Yayınevi
    • • Mimar Sinan Lisesi
    • • M.R.Uzel And.T.L.Ana.Mes.L.Tek.L. ve E.M.L
    • • Ömer Özmimar İmam Hatip Lisesi
    • • Özel Erdem Lisesi
    • • Özel Gaziantep Çağdaş Bilgi Lisesi
    • • Özel İdare Anadolu Lisesi
    • • Özel Sunguroğlu Fen Lisesi
    • • Özel Sunguroğlu Lisesi
    • • Şahinbey Anadolu Otelcilik ve Tur.Mes.L.
    • • Şehit Şahin Lisesi
    • Ülgan Konukoğlu Lisesi
    • • Yavuz Sultan Selim Lisesi 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

inönü caddesi iran pazarı

İRAN PAZARI SOKAGI

şehitler kervanı sözleri

28. Az Kaldı Zafere Rahmet yelleri esti kurak çöllerde Göz yaşı sevince dönüştü gözlerde Tek hükümran Allah’tır pak gönüllerde İslamın gür sedası yükseldi yine Zafere zafere az kaldı zafere Alinin kılıcı Hüseyinin elinde Savaşır meydanlarda az kaldı zafere Bahardır tomurcuk verdi bütün ağaçlar Lalelerle doldu tarlalar ve topraklar Kolları sıvamış korkmadan çalışanlar Ekilen biçilir bir hasat vaktinde Zafere zafere az kaldı zafere Alinin kılıcı Hüseynin elinde Savaşır meydanlarda az kaldı zafere Bugünkü meşakket yarın rahatlıktır Bugünkü esaret yarın azatlıktır Güneş ülkesinden biz gün ısmarladık Zülmün sonu İslamdır elbet yine Zafere zafere az kaldı zafere Ali’nin kılıcı Hüseyn’in elinde Savaşır meydanlarda az kaldı zafere Doğurdu umutlar evliyanın duası Mevlananın seması ve Yunusun aşkı Alinin kılıcı Hüseynin elinde Savaşır meydanlarda zafere az kaldı (Ş.K. 3/1) 29. Tarihe Kaydedildi Damarlarımızda gezen kanınız Gönüllere kazıldı adlarınız İslam için feda olan canınız Tarihe kayd edil

sehit molla şükrü muhittin

Bahar geldi Suruça açtı kandan gülleri Gecenin karanlığına ışık tuttu kanları Yola çıktı Suruçtan Şehidlerin kervanı Molla Şükrü, Muhyeddin davanın kurbanları İki yaprak döküldü iki damla kan düştü Kurumuş yapraklara bahar geldi can düştü Gecenin karanlığını yırttı kurşun sesleri Molla Şükrü, Muhyiddin bir yana cihan düştü. Suruç topraklarında kan düşünce gül açtı Dökülen her damla kan karanlığa nur saçtı Yola çıktı Suruçtan şehidlerin kervanı Molla Şükrü, Muhyiddin şehadete ulaştı. Bu yol yiğitler yolu geri kalsın ahmaklar Sanmasınlar ki saklar onları karanlıklar Öyle bir gün doğdu ki Suruç ufuklarında Molla Şükrü, Muhyiddin meydan okur korkaklara. Bu kanlı katilleri kanlarımız boğacak Hizbullahi dünyadan zalimleri kovacak Mazlum uyandı Suruçda eman yoktur zalime Molla Şükrü, Muhyiddin kanınız alınacak                                            ŞEHİDLERE SELAM OLSUN GÜNEYDOĞUDA MÜRTED ÖRGÜT(PKK) , TAĞUT VE MÜNAFIKLARIN ELLERİYLE ŞEHİD OLAN TÜM KARDEŞLERİMİZE SELAM OLSUN, TÜM